<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d29479255\x26blogName\x3dplease+go+study+already.\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://secret-saccharin.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://secret-saccharin.blogspot.com/\x26vt\x3d-8702782108529164174', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


CHRISTINE

IS

BLESSED WITH GOOD FRIENDS


:D

&BONJOUR!
BABY, ITS A LOVE-HATE AFFAIR,
(AND YOU'LL NEVER UNDERSTAND). (:

The Cab - Vegas Skies...
vegas skies songs | music videos | lyrics

&LA FEMME!
Photobucket
I'll hang from your lips instead of the gallows 
of heartache that hang from above


Y
Christine Danielle Teo
RED
SHOOTER
o5september91
Eighteen
Catholic Junior College

TINEme-@hotmail.com



&BAVARDAGES!

I want your flowers like babies want God’s love.




&CRÉDITS!
Pictures: NOT AVAILABLE
Photo Hosting: Photobucket
web site visitor statistics
computer scanners

Started from: 14June2008

MOVED (ON) FROM THIS BLOG OF COUNTLESS MEMORIES.

CLICK
"christine.is.the.hottest,sweetest,mostgorgeous,nicest,prettiest,funniest.person.i've.ever.met.",
IF YOU AGREE.

Monday, December 31, 2007
8:22 AM
Painted my room till 5 in the evening, before going out to meet Des and Wes and their 2 other friends at Katong shopping center at about 8pm. Went to play pool, I didn't play though. I agreed I'd play if we went again today. Lol. They relied on my IC to get in (: Thats the good thing about being 16 :D :D :D

We then went to Yoshinoya at Plaza Singapura to eat dinner before heading home. Wes and Bisma w anted to go Gamers, so Des came over to help me continue painting instead (: He stayed over to help, so we're going together to meet the others later. Gonna have a countdown (: Des's sleeping in Nig's room now. Haahaha (:

Thanks Des and Nig for helping me paint when I fell asleep! :D :D :D

Christine
8:22 AM

Saturday, December 29, 2007
9:48 PM
I shall stop being lazy and get back to blogging. I didn't go to shooting in the end, Des, Wes, Nig and me went to Gamers to play LAN instead. They wanted to enjoy themselves before school reopened. Sent Grandma off at the airport before Dad and Mom dropped us at Gamers. Des and Wes were already playing, so we got our comps and joined them as well. Des kept killing me in BF2 ): He'd scout for me then kill me the minute he found me. But nevermind, I killed him once, at least (: (: (: Its a consolation.

Wes then left for tuition, before Nig, Des and I headed to Parkway Parade. Nig and I were tricked into having our dinners there. Lol. Left for the bus stop and we headed our seperate ways home (: Oh, and I saw Iskandar in the bus. Lol.

Daniel came back early from Jap too! :D :D :D

.

Today Nig and I met Dan and Des at Whitesand's Macs at 9.30am. Ate our breakfast there before we headed home. Today's painting day. They helped me to paint my room. So nice of them, really. They even helped me to make sure my colour co-ordinations weren't going to be weird. And the tone of the red wouldn't be too dull. Thanks! I owe you two biggggg time (:

Dad drove Des, Dan and me to buy paint at Beach Road. Haha. Dan and Des played the roles of gentlemen and helped us carry the huge tins of paints. Mom ordered us Pizza too! :D By the time we laid the papers, the pizza was here, so we ate our lunch before starting to paint my room. Painted till 5.30pm before we all took a bathe and Dad drove us to church. Went for mass together, Dan, Des, Dad and me (: Nig was knocked out because he was still suffering from major jet lag. Hahha. After mass, Dan and Des joined their family and Dad and I went for dinner before heading back home.

My room's now red, and one wall is almost completed. Just need to do a little touch ups because Mom said the paint's uneven. My room walls are all gonna be red (: But my room would be red, black and white! :D My three all-time favourite colours :D :D :D

One side of the wall's more or less done :D :D :D

I love my new red room! (:

Thanks Des and Dan for helping me create and beautiful and new, and RED new room! :D :D :D

.

I think I could like you
I already do
Feelings can grow but
They can go away too
You're takin my hand
Lookin into my eyes
Don't be in a rush to
Get me tonight

Feel somethin happenin
Could this be a spark?
To satisfy me baby
Gotta satisfy my heart

Do you know how to touch a girl?
If you want me so much
First I have to know
Are you thoughtful and kind?
Do you care what's on my mind?
Or am I just for show?
You'll go far in this world
If you know how to touch a girl

Do you know how to touch, know how to touch a girl?
Do you know how to touch, know how to touch a girl?

I think I could like you
But I keep holding back
Cause I can't seem to tell
If you're fiction or fact
Show me you can laugh
Show me you can cry
Show me who you really are
Deep down inside

Do you feel somethin happenin?
Could this be for real?
I don't know right now but tonight we'll reveal

Do you know how to touch a girl?
If you want me so much
First I have to know
Are you thoughtful and kind?
Do you care what's on my mind?
Or am I just for show?
You'll go far in this world
If you know how to touch a girl

Bring me some flowers
Conversation for hours
To see if we really connect
And baby if we do
Ooh I'll be givin all my love to you
Ohh

Do you know how to touch a girl?
If you want me so much
First I have to know
Are you thoughtful and kind?
Do you care what's on my mind?
Or am I just for show?
You'll go far in this world
If you know how to touch a girl

Christine
9:48 PM

Friday, December 28, 2007
8:26 AM
I don't think I'm sick. I am sick -.-" I think its the weather change I'm not used to. Dad thinks its due to insufficient sleep though. Oh, nevermind.

Grandma's flying off to Taiwan today and she'll be away for a month ): ): ): She asked me to go to Taiwan with her, but I couldn't ): There will be shooting trainings and ballet classes, I can't go to Taiwan for a month ): Maybe I'll go there for a week, the last week before she returns and bring her back (: (: (:

I've not shot in a while, I want to go down to train today after sending Grandma off. I think I will. Hopefully, I've not slackened much =/

Gonna transfer the songs in the CDs I bought into my iPod. More a7x (:

Christine
8:26 AM

Thursday, December 27, 2007
3:21 PM
I think I'm sick. I've got a terrible flu ): and not to mention a terrible sore throat. I sound like a toad. Lol, I wasn't kidding.

I've just came home from my manicure and pedicure (: Needed to save my skin urgently. LA was so cold that it was dry, so dry that all of our skin's cracked ):

Mommy and Daddy fetched me there, but I came back myself ): But it was because granny had to go pick up her stuffs. So its okay. Lol. On the way back, I saw Huimin and Wenhui in the bus just now, chatted and caught up a little.

Huimind went to Cambodia. So cool (: (: (:

Oh the other hand, Wenhui's stuck with projects at school. Lol.

Going for facial later with Mommy. (:

Christine
3:21 PM

Wednesday, December 26, 2007
11:21 PM
LA was amazing. I feel like I'm no longer in the well. Not that I've only been to Singapore. But, its different, different a feeling of taking an 18 hour long flight and visiting a part of the world with such a huge difference in time from Singapore.

We're all suffering in jet-lags in different ways. For me, I feel that my head's very very very heavy. Lol.

Okay. I wanted to blog about LA, but now I'm too lazy too. There's just too much to say. In all, I can just say it was fabulous, and I loved it there. I loved the people too. Very very friendly. (:

Christine
11:21 PM

Saturday, December 22, 2007
2:26 PM
Tomorrow's my last day in America before I head back to Home in 2 more days. Its been amazing so far (:

Oh, I've bought a limited Star Wars edition PSP. Lol. Actually I wanted to get the black one then exchange it with Nig for his white one. But there's no more stock ): Didn't really went to shop for a PSP. It was just a very prompt and on-the-spot decision I guess. Oh wells, I still benefit :D

I also visited the Paul Frank Store. Everything in the store is all Paul Frank. I loooove Paul Frank. I finally found a pair of sunglasses I want, and better yet its from a brand I like (:

I gotta turn in early today because we're gonna attend the 8am mass tomorrow morning. But I wont be shopping anymore because I won't have space for my stuffs already. And mommy's not gonna let me shop because she's still comtemplating on getting another luggage even after the 2 we purchased here. I think we've either exceeded or are close to exceeding the weight limit =x

Christine
2:26 PM

Thursday, December 20, 2007
5:53 PM
We've rented a car for the past 2 days and for the next few days until we depart America (: Shopped these 2 days but tomorrow we'll be most prolly going visiting to the museum or something. Thats exaclty what I asked for. Hopefully I get to find out something interesting about History there :D :D :D

Managed to bought some things I've been looking for. Bought a knee-high boots, tees, dresses, another red product from converse (red high-cuts :D), heels, bags, wallets, etc. Okay, I need to go sleep now because its 2am in the morning here. Or I won't be able to visit the museum tomorrow ):

Christine
5:53 PM

Sunday, December 09, 2007
3:20 PM
Woohoo. I'm finally in LA's Anaheim. After like, a seriously long flight. We stopped over at Japan before continueing the flight. Had Salmon Sashimi and sushi :D :D :D Didn't get to shop much in LA, Mommy and Daddy were sufferring from jet lag. So we kinda rested most of the time, and went out only at 5pm in the evening. Shopped a little, bought some stuffs. Gonna shop more in the next 2 weeks I hope :D

Okay okay. I'll blog in detail when I'm back.

Christine
3:20 PM

Saturday, December 08, 2007
1:58 AM
Went out for breakfast with John, Wesley, Desmond, Daniel, Jeremy and Nigel. Had Macs at Whitesands. We were supposed to go cycling as suggested by John. But we wanted to save money and furthermore, it rained heavily. So we then hung around at the arcade for a while before going to Video Ezy to rent some VCDs. Rented A Night At The Museum, Saw 2, and Snakes On A Plane. Lol. Went back home to watch it. Watched it in the living room and Grandma cooked us lunch (:

I was supposed to go for Manicure and Pedicure Spa, but I didn't go in the end. I figured that our nails would be hidden behind the gloves and shoes. So we might as well not. Further more, I'd rather spend quality time with the shooters and Nigel. Ate and hanged around before we headed to town. Des and Daniel left first because they had to be home early. We then accompanied John to buy his Crumpler bag. He already had the red one. but he wanted the humongous one. The same one Nigel had. Its nice (: John has good taste. Lol :D

We then went to Starbucks to sit down and talk while John transferred everything into his new bag. He had his old Crumpler in his new Crumpler. Lol. Ahh, you know what I mean. Went back to Wisma and the rest of the guys went to the MRT station while Nig and me hanged around a while more. Took the taxi to Safra Yishun in the end for shooting. Coach told me I should be aiming for 10 already. Coach was more relaxed today for training. He just wanted to check our standards. Asked about my gun too. I hope my pistol's gonna be ready after I'm back from America. Lol

I'm not sleeping tonight. Because my flight's at 6am. I intend to sleep in the plane. Or my butt would prolly rot halfway. I think the journey's like 17 hours at least. Luckily, we're stopping over at Japan first. I guess I wont be blogging till after Christmas when I'm back from the States. Till then, then (:

Christine
1:58 AM

Friday, December 07, 2007
8:37 AM
I shall blog about yesterday (:

Woke up late and rushed to get ready. Tried to hail a cab, but it took me 30 minutes to get one ): It was raining also, making the situation worse. Cabbed down to Safra Yishun to meet the CJC shooters for our bonding session. They had already paid to get into the pool area. But they told me not to go in because we were not allowed to swim with our FBTs and shirts. And we dont intend to parade in our swimsuits. Lol. Met 3 other shooters who were also late. We then walked around Safra. Explored Safra and stuffs, while the everyone else waits for Valerie and Melissa to bathe because they wanted to make their $1.60 worthwhile. Hhaha.

Went to Northpoint for brunch in the end. Had KFC, and we then "bonded" there. We talked about stuffs, from hair, to boys. Lol. After a while, Mel, Val, Sean and me then took the train to town. Sean dropped off earlier though. We 3 then went to Plaza Sing to meet Des, Wes and Nigel. Changed over there and met up with the boys. Val then went home and to Tiong Bahru to change her camera's memory stick, while Mel and I hanged around with the 3 of them. Had Starbucks, went to the arcade, etc.

Des is freaaaaking good at Time Crisis 4, and I got trashed in Daytona, kind of. I won Daniel though. Dan met up with us in the arcade. We later met John and Jeremy at the entrance. Val came back too (: Walked to Cineleisure to make it in time for our movie. Mel and Val then met their friends, while the guys and I purchased our movie tickets. We watched the Golden Compass. It was okay. But there's a sequel to it. Its not finished. Lol. I wanna wath Spiderwick or something, though. There are some pretty good shows coming out next year. Dan was like, "Damn it. O levels year." And I could laugh at him :D :D :D

After the movie, Nig and I had to go over to Suntec to meet Mommy. Des was abandoned by the others, and so we 3 went off to meet Mom. Bought our Long John for winter wear, to keep us warm in America. We then went to Crystal Jade to eat dinner. Mom's treat (: She wanted to treat all the others too. Lol. Too bad though. Hahha. We were supposed to go back to Paragon to meet them, but they decided to go home. So Wes came over to meet us instead. We went to the arcade for a while before meeting Mommy in the car (:

Mom drove all of us home. Des was the navigator and Mommy thinks he did a great job. Lol. She wants to bring him along next time so we can go to new places. Lol.

Okay, thats it for now. Gotta wake Nigel up to meet the guys for breakfast (:

Christine
8:37 AM

Thursday, December 06, 2007
1:25 AM
Today started very early. I slept at about 2.30am last night, and woke up at 7am in the morning. Got ready for shooting and Daddy and Mommy picked Des and Wes up from White Sands. Mom and Dad then sent us to Northpoint where we had breakfast. Macs again. Lol. Throughout the journey, Nig, Wes, Des and I had to cramp at the back, all the way from Pasir Ris to Yishun. Lol

After breakfast we were still early, so we headed to LAN to play some games. Played Dota and got pwned ): Played a few rounds of CS before we made a move for Safra. At the bus inerchange, we saw Dan and Jeremy while waiting for the bus too. Lol. So we all went to Safra together.

I'm in the first detail so I shot first. I broke my record of 473 and set my new Personal Best of 474 -.-" I improved by one point. Lol. Oh well, still. I told Des I would shoot like 430+ when he asked me how I did. Thank God I didn't deprove. Des shot like 491 over 600. I know he's disappointed. Because he'd usually hit 500+. But I think he did great already (: Wesley got depressed over his score also. Lol. But Wesley wasn't too bad either.

After shooting, we went to the hawker center for dinner. Went with Des, Wes, Jeremy, Dan, Cheston, John, Jerence and Christopher to eat. Lol. Had a quick one before we returned to Safra and took a ride from Cheston and John's friend I think. He drove all of us in a van to Changi airport. We get stopped by this guy who asked if we were in shooting. They were welcoming the Team Singapore at the airport coincidentally. And he knew we were shooters because John was wearing his Team Singapore sweater. Lol. He asked us to call Cheston and John who had already escaped. But all of us ran off too in the end. Lol.

Learnt that they actually wanted us to welcome the other Singaporeans back too. Lol. Too late then cause we were already in the MRT. Went to Tampines Mall instead of Gamers in the end. Lol. Walked around and played in ToyRUs. Hanged around a while more before we all headed our seperate ways. Nig was hungry so we had Pastamania while the others left. Waited for Mom to come and Nig bought his track pants from Adidas. He'll be wearing that to sleep in America. Cause it'll be cold. Mommy and I bought clothes from G2000 as well. They had some winter wear that would be appropriate (:

Bought Nig's PSP games, saw 2 of the BBBs again. Lol, headed back. Damn tired. I gotta wake up early tomorrow again >.<


Mommy's already paid for my pistol. I only have to wait for the police to approve of it and stuffs. Its a pity, I actually want my pistol to be silver. But they only have it in black ): Its gonna look like that:

Christine
1:25 AM

Wednesday, December 05, 2007
12:53 AM
Bahh. Woke up at like 10am today to get ready for shooting. Cabbed to the shooting range with Nig, and the taxi uncle was quite over-friendly. But he meant well. Lol. He said I shouldn't be shooting because I'm a girl. I should dance instead. Lol.

Met Des and the shooting range. Today we shot on our own, because Coach was unavailable in the morning. Trained for almost 2 hours, before we left Safra. We headed down to Gamers to meet Wes. On the bus Des kept trying to make me sing. I can't sing. I told him that, but he doesn't believe me. Lol. He isn't planning to give up till he gets to hear, I think. Lol. When we reached Gamers, turned out that Dan, Jeremy and John were there too. Lol. Coincidental (:

Played BF2, a round of Dota and CS. Hanged around for like 2 and a half hours I think. Before we all left because we all had stuffs on. I used this freakishly looking character called Jugglenaut in Dota. Lol. Des had to multi-task by teaching me how to play and making sure his character doesn't die. I was the Dota Pro. Lol. At least I claimed I was. I kena pwned though. Killed by them so many times. I managed to kill Nig twice and Wes once though :D :D :D Damn pro.

Then Nig and I cabbed back because Granny was waiting for us at home to have steamboat. Lol. Mom's idea. She said she wanted to eat Chinese food first before we leave for America. Had steamboat before Granny left for Uncle's house. Lol. Found out that tmr's competition of CJC versus Des and the others lacked out shooters. CJC needed 2 more girls. So Ting Ting and I will fill them in (: The detail's gonna be pretty early. So I gotta sleep soon. Especially since its like, 1.24 am.

And please, stop thinking that we're alright. We are not alright. I don't care if you're gonna go around to say that I'm still with you. Fact is, I'm not. I've had enough of you and everything else. So goodbye. For good.

Christine
12:53 AM

Monday, December 03, 2007
10:30 PM
Went to CJC today to have Physical Training with the shooters. Des told me not to worry because they're PT was very slack. Lol. Went there and we waited for everyone to come, before we proceeded to the shooting range and leave our bags there. Turned out we were going to play Frisbee. Lol. Better yet, the frisbee got stuck up on one of the classroom's windows and was out of reach. So we waited till someone got the Frisbee down. By the time the Frisbee was brought down, PT was over. Lol.

Went back to the shooting range and did our dry firing. Coach then arrived and made us shoot. Anything that was out of 8, 9 and 10, we were to do 10 push ups for each shot out. And there were 30 shots in all. I had 4 shots on 7 and 4 shots out of the black circle. So I was supposed to do 80 push ups. But Coach gave us a 50% discount. So I had to do 40. After which he wanted me to shoot another 30 shots. =x

Training ended a 1pm. Ting Ting and the other shooters were going to town for lunch, while Ying Ying and me were meeting our friends at 2pm. So we all took the bus from CJC to town, which was a very short bus ride, and alighted at Far East. They then proceeded for lunch while Ying Ying and I went to change. After changing we went our seperate ways to meet our friends (:

Met Nig, Des and Wes at Takashimaya. Went for lunch and then shopped around for Nig's jacket. Went to Pull&Bear but he didn't really like their jackets. So we ended up at Topman. Bought a red jacket there. Its simple and nice, especially since its redddddd (:

We then went to PCBunk to let Wes cash in his prepaid. Lol. I know we said we werent going to spend anymore money on Maple. But I think we're gonna just change our hair at least. Lol. Played for awhile before leaving for Safra.

Met Jerome, Jeremy and Dan at Safra, they already drew their weapons. So Nig, Des, Wes and I went to get our stuffs as well. My pistol no. 37 was not available ): ): ):

Coach came in the end. This time was 8, 9 and 10. We shot 10 shots in 1 card. If our score falls below 85, we had to do 10 push ups for each point we're short of. My frist 2 cards passed. I shot a 90 in one card :D :D :D Nig and Wes had to do push ups though.

Lol. Jerome did the most. He had 140 push ups at one time. And after clearing his "debts" he had another 140 to do. Lol. I had to do 70 push ups in total in Safra. Lol. But the guys kept saying I cheated xDD

First session ended, and Jerome, Jeremy and Dan left. Before they left Dan and Des went to get us our dinner from the foodcourt opposite. Chicken Chop again. Lol. After dinner, Wes, Des, Nig and me continued our second session. In total we stayed for 4 hours to shoot at Safra. We shot in competition mode. 30 shots in total. Wes didn't get to finish the shots. And he blamed Des for talking to him. Lol.

I shot 240, Nig shot 250, and Des shot 252. Lol. I only lost to Des by 12 points (: But Des's was wasted. He was shooting his best series when the lights were turned off then his shots went haywired.

Shooting again tomorrow (:

Christine
10:30 PM

1:49 AM
Saturday, Nig and me were supposed to meet Des, Wes, Jeremy, Jerome and Rod at Macs at 8.15am. We ended up waking at 8.15am, reaching there only at 9am. We all had shooting competition later, only at different details. Des and the other's detail was at 9.30am. But halfway through breakfast, Coach called Jeremy to tell him their shoot would be postphoned. Nig's and my shoot was still on though.

After breakfast, we took the bus to Yishun travelling on a long ride before arriving. Nig and I were competing against each other, we were on different teams. Nig shot a 480 again. Its his third time in the row. My shot however improved to 473 :D :D :D

My personal best :D

After that we went to Northpoint to have lunch and watch Fred Claus. Quite boring actually. Lol. Wes and Dwayne kept throwing popcorns at Nig, Des and me. Des got the most actually. Kinda. But Wes had the most popcorns stuck to his hair. Lol

Then we took the cab back. Nig and I alighted first under our block and Des and the rest continued in the cab to church. They had mass to attend.

Fetched Mommy back from the airport and stuffs. Her lagguage was left behind in Hong Kong. Lol. Waited for an hour at least for her to settle the paper works and stuffs. Her lagguage will be delievered tmr I think.

.

Sunday, which is "today". Coach didn't come for training. He had some stuffs on. So he got Lawrence to take over to supervise. I think I shot okay. Lol. Rushed back to Tampines for facial with Mom. Before heading over to Jean Yip to perm our hair. My hair's curly, for now. But thats because they blew it curly. Initially I saw my hair as wavy. Lets just hope my hair gets back to wavy 2 days later (:

Christine
1:49 AM